سرویس کار کولر

رای بدهید
(1 رای)
سرویس پمپ اب کولر در میدان اانقلاب سرویس فصلی کولر 1 -ابتدا در شروع فصل گرما که میبایست یاطاقانها و گردنده های کولر را بازدید و روغن کاری نمائید 2- روغن کاری و روان کاری در پایان هر ماه 3- شستشوی مناطقی که گرد و غبار گرفته 4-بازدید مسیر هوا و اطمینان از سالم بودن برزنت 5- انتهای فصل گرما که موتور و پمپ روغن کاری شده و از کولر جدا میشود و در جای مناسب که رطوبت نداشته باشد نگهداری میشود ، یکی از عوامل سوختن موتور و پمپ کولر در شروع فصل گرما این است که حدودا 6 الی 8 ماه موتور در معرض رطوبت بوده و سیم پیچ آن دچار زنگار میشود ، روغن کاری و سرویس در ابتدای فصل میتواند به طول عمر موتور بیافزاید 6- محافظ کولر در برابر ریزشهای باران و برف زمستان و تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری از پوسیدگی زود هنگام - جلوگیری از اکسید کردن یاطاقان ها و لوازم آهنی کولر مفید میباشد از کولر خود میتوانید سالها استفاده کنید ، اگر سرویس فصلی و پایان فصل را بخوبی انجام دهید .سرویس پایان فصل شامل : ( خالی کردن آب و خشک کردن کولر ، باز نمودن موتور و پمپ ، گریسکاری و روغن کاری نقاط گردنده و حساس و استفاده از روکش برزنتی ضد آب کولر های آبی که برای خنک کردن هوای داخل ساختمان ها بویژه در مناطق خشک بکار می روند از دو قسمت عمده تشکیل یافته اند:۱- اجزاء الکتریکی ۲- اجزاء مکانیکی سرویس پمپ اب کولر در میدان امام حسین سرویس پمپ اب کولر در میدان اانقلاب اجزاء الکتریکی شامل: ۱- کابل چهار رشته وکلید مخصوص-برای ارتباط کلید به کولر از کابل چهار رشته استفاده می شود که سطح مقطع سیم ها نباید کمتر از ۵/۱ میلی متر مربع باشد.کلید کولر شامل :یک کلید تک پل برای واتر پمپ ، یک کلید تک پل برای الکتروموتور فن ویک کلید تبدیل برای دور کند وتند الکتروموتور می باشد. ۲- جعبه اتصال یا ترمینال – جهت ایجاد اتصالات مطمئن وعایق از بدنه فلزی کولر که در داخل اطاقک کولر قرار دارد.۳- خازن اصلاح ضریب قدرت – که بر روی بدنه نصب شده واز نوع روغنی وبا ظرفیت ۲۰ الی ۲۵ میکرو فاراد با ولتاژ نامی ۴۰۰ تا۴۵۰ ولت است.۴- الکتروموتور دو دور فن – که معمولا”دارای دو دور ۱۰۰۰ و۱۵۰۰ دور در دقیقه است. الکتروموتر کولرهای خانگی از قسمت های زیر تشکیل شده است:الف -استاتور ب- روتور ج- در پوش وبوش ها د- کلید گریز از مرکز که نقش عمده ای در راه اندازی وتنظیم دور موتور دارد وبر اساس نیروی گریز از مرکز عمل کرده وضمن عمل خود سیم پیچ راه انداز را از مدار خارج می کند قسمت متحرک این کلید بر روی محور روتور تعبیه شده وصفحه کائوچویی کلید گریز از مرکز بر روی در پوش موتور نصب شده است. بر روی قسمت کائچویی موتور این لغات (com=مشترک) (HI=تند) (LO=کند) دیده می شود . ۵- خازن راه انداز – با ظرفیت ۴۸۰-۱۳۰ میکروفاراد – ۱۱۰ ولت که در هنگام استارت در مدار بوده وپس از آنکه…
رای بدهید
(1 رای)
سرویس پمپ اب کولر در میدان امام حسین سرویس فصلی کولر 1 -ابتدا در شروع فصل گرما که میبایست یاطاقانها و گردنده های کولر را بازدید و روغن کاری نمائید 2- روغن کاری و روان کاری در پایان هر ماه 3- شستشوی مناطقی که گرد و غبار گرفته 4-بازدید مسیر هوا و اطمینان از سالم بودن برزنت 5- انتهای فصل گرما که موتور و پمپ روغن کاری شده و از کولر جدا میشود و در جای مناسب که رطوبت نداشته باشد نگهداری میشود ، یکی از عوامل سوختن موتور و پمپ کولر در شروع فصل گرما این است که حدودا 6 الی 8 ماه موتور در معرض رطوبت بوده و سیم پیچ آن دچار زنگار میشود ، روغن کاری و سرویس در ابتدای فصل میتواند به طول عمر موتور بیافزاید 6- محافظ کولر در برابر ریزشهای باران و برف زمستان و تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری از پوسیدگی زود هنگام - جلوگیری از اکسید کردن یاطاقان ها و لوازم آهنی کولر مفید میباشد از کولر خود میتوانید سالها استفاده کنید ، اگر سرویس فصلی و پایان فصل را بخوبی انجام دهید .سرویس پایان فصل شامل : ( خالی کردن آب و خشک کردن کولر ، باز نمودن موتور و پمپ ، گریسکاری و روغن کاری نقاط گردنده و حساس و استفاده از روکش برزنتی ضد آب کولر های آبی که برای خنک کردن هوای داخل ساختمان ها بویژه در مناطق خشک بکار می روند از دو قسمت عمده تشکیل یافته اند:۱- اجزاء الکتریکی ۲- اجزاء مکانیکی سرویس پمپ اب کولر در میدان امام حسین سرویس پمپ اب کولر در میدان امام حسین اجزاء الکتریکی شامل: ۱- کابل چهار رشته وکلید مخصوص-برای ارتباط کلید به کولر از کابل چهار رشته استفاده می شود که سطح مقطع سیم ها نباید کمتر از ۵/۱ میلی متر مربع باشد.کلید کولر شامل :یک کلید تک پل برای واتر پمپ ، یک کلید تک پل برای الکتروموتور فن ویک کلید تبدیل برای دور کند وتند الکتروموتور می باشد. ۲- جعبه اتصال یا ترمینال – جهت ایجاد اتصالات مطمئن وعایق از بدنه فلزی کولر که در داخل اطاقک کولر قرار دارد.۳- خازن اصلاح ضریب قدرت – که بر روی بدنه نصب شده واز نوع روغنی وبا ظرفیت ۲۰ الی ۲۵ میکرو فاراد با ولتاژ نامی ۴۰۰ تا۴۵۰ ولت است.۴- الکتروموتور دو دور فن – که معمولا”دارای دو دور ۱۰۰۰ و۱۵۰۰ دور در دقیقه است. الکتروموتر کولرهای خانگی از قسمت های زیر تشکیل شده است:الف -استاتور ب- روتور ج- در پوش وبوش ها د- کلید گریز از مرکز که نقش عمده ای در راه اندازی وتنظیم دور موتور دارد وبر اساس نیروی گریز از مرکز عمل کرده وضمن عمل خود سیم پیچ راه انداز را از مدار خارج می کند قسمت متحرک این کلید بر روی محور روتور تعبیه شده وصفحه کائوچویی کلید گریز از مرکز بر روی در پوش موتور نصب شده است. بر روی قسمت کائچویی موتور این لغات (com=مشترک) (HI=تند) (LO=کند) دیده می شود . ۵- خازن راه انداز – با ظرفیت ۴۸۰-۱۳۰ میکروفاراد – ۱۱۰ ولت که در هنگام استارت در مدار بوده وپس…
رای بدهید
(0 رای ها)
تعمیر موتور کولر ابی درفرمانیه عیب یابی کولر آبی فشار تسمه تنظیم نیست : تسمه را تنظیم کنید. پره‌های فن کثیف شده‌است : پرهای فن را تمیز کنید. واترپمپ عمل نمی‌کند و سوراخ‌های ناودان‌ها بسته شده‌اند : واترپمپ را عوض کنید و سوراخ‌ها را باز کنید. شیلنگ واتر پمپ پاره شده است : شیلنگ را تعویض کنید. واترپمپ و موتور فن کار می‌کند اما کیفیت هوادهی مطلوب نیست. دریچه هوای کولر باز نیست : دریچه را باز کنید. پولی موتور هرز شده است : آن را تعویض کنید. پارچه برزنتی لرزه‌گیر پاره است : آن را عوض کنید. موتور فن نیم‌سوز است : موتور را دوباره سیم‌پیچی یا تعویض کنید. موتور فن کار نمی‌کند. کلید خاموش و روشن ، قطع است : خرابی کلید را برطرف یا آن را تعویض نمایید. سیم‌پیچی موتور فن سوخته است : موتور را بازپیچی کنید یا موتور را تعویض نمایید. فقط دور زیاد موتور کار می‌کند. کلید گریز از مرکز تنظیم نیست : کلید را تنظیم نمایید. پلاتین‌های مربوط به دور کم عمل نمی‌کند : پلاتین‌ها را عوض کنید. کلید تبدیل کولر خراب است : آن کلید را عوض کنید. با زدن کلید مخصوص به حالت روشن موتور راه نمی‌افتد. اما با چرخاندن پولی توسط دست ، موتور راه‌اندازی می‌شود. سیم‌پیچ راه‌انداز سوخته است : سیم‌پیج را بازپیچی نمایید. سیم‌پیچ راه‌اندازی از کلید گریز از مرکز جدا شده است : آنها را به یکدیگر ربط بدهید. موتور کولر یا واترپمپ در زمستان بدون روشن کردن کلید مخصوص خود به خود روشن می‌شود. سیم فاز جریان مستقیما به موتور و واترپمپ وصل شده و نول جریان از طریق کلید مخصوص به موتور و واترپمپ می‌رسد. زیرا در زمستان به علت رطوبت هوا بین بدنه و جعبه اتصال ، مقاومت عایق کاسته شده و از طریق بدنه نول جریان دریافت می‌گردد. کولر موقع کار با سروصدا همراه است. تعمیر موتور کولر ابی درفرمانیه پولی سر موتور شل شده است : پولی را درجای خود محکم کنید. یاتاقان‌های دو سر فن اشکال دارد : یاتاقانها را تعمیر یا تعویض کنید. بوش‌های موتور خوردگی پیدا کرده است : بوش‌ها را عوض کنید. محور فن کج شده است : محور را تعویض کنید. روغن یاتاقانها از بین رفته و خشک کار می‌کند : یاتاقانها را روغن‌کاری کنید. موتور کولر متناوبا به هنگام کار خاموش و روشن می‌شود. قطع و وصل مجدد به علت وجود بی‌متال سر ‌راه سیم مشترک یا برق موتور فن است و می‌تواند در اثر موارد زیر ایجاد گردد. شیر فلکه بسته است : قطعی آب را برطرف کنید. تعمیر موتور کولر ابی درفرمانیه تعمیر موتور کولر ابی در فرمانیه موتور نیم سوز شده است. تسمه سفت است. یاتاقان‌ها گریپاج کرده‌اند. هوای محیط راهی به خارج ندارد. دریچه هوای کولر نیم‌بسته است. پولی‌ها در یک امتداد نیستند. هنگام کار کولر بدنه برق‌دار می‌شود. موتور فن اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید. واتر پمپ اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید. اتصال بر اثر پاشیدن آب بر روی موتور بوجود آمده است : مانع از ریختن آب بر روی موتور شوید. با زدن کلید…
رای بدهید
(0 رای ها)
تعمیر موتور کولر ابی در تهران عیب یابی کولر آبی فشار تسمه تنظیم نیست : تسمه را تنظیم کنید. پره‌های فن کثیف شده‌است : پرهای فن را تمیز کنید. واترپمپ عمل نمی‌کند و سوراخ‌های ناودان‌ها بسته شده‌اند : واترپمپ را عوض کنید و سوراخ‌ها را باز کنید. شیلنگ واتر پمپ پاره شده است : شیلنگ را تعویض کنید. واترپمپ و موتور فن کار می‌کند اما کیفیت هوادهی مطلوب نیست. دریچه هوای کولر باز نیست : دریچه را باز کنید. پولی موتور هرز شده است : آن را تعویض کنید. پارچه برزنتی لرزه‌گیر پاره است : آن را عوض کنید. موتور فن نیم‌سوز است : موتور را دوباره سیم‌پیچی یا تعویض کنید. موتور فن کار نمی‌کند. کلید خاموش و روشن ، قطع است : خرابی کلید را برطرف یا آن را تعویض نمایید. سیم‌پیچی موتور فن سوخته است : موتور را بازپیچی کنید یا موتور را تعویض نمایید. فقط دور زیاد موتور کار می‌کند. کلید گریز از مرکز تنظیم نیست : کلید را تنظیم نمایید. پلاتین‌های مربوط به دور کم عمل نمی‌کند : پلاتین‌ها را عوض کنید. کلید تبدیل کولر خراب است : آن کلید را عوض کنید. با زدن کلید مخصوص به حالت روشن موتور راه نمی‌افتد. اما با چرخاندن پولی توسط دست ، موتور راه‌اندازی می‌شود. سیم‌پیچ راه‌انداز سوخته است : سیم‌پیج را بازپیچی نمایید. سیم‌پیچ راه‌اندازی از کلید گریز از مرکز جدا شده است : آنها را به یکدیگر ربط بدهید. موتور کولر یا واترپمپ در زمستان بدون روشن کردن کلید مخصوص خود به خود روشن می‌شود. سیم فاز جریان مستقیما به موتور و واترپمپ وصل شده و نول جریان از طریق کلید مخصوص به موتور و واترپمپ می‌رسد. زیرا در زمستان به علت رطوبت هوا بین بدنه و جعبه اتصال ، مقاومت عایق کاسته شده و از طریق بدنه نول جریان دریافت می‌گردد. کولر موقع کار با سروصدا همراه است. تعمیر موتور کولر ابی در تهران پولی سر موتور شل شده است : پولی را درجای خود محکم کنید. یاتاقان‌های دو سر فن اشکال دارد : یاتاقانها را تعمیر یا تعویض کنید. بوش‌های موتور خوردگی پیدا کرده است : بوش‌ها را عوض کنید. محور فن کج شده است : محور را تعویض کنید. روغن یاتاقانها از بین رفته و خشک کار می‌کند : یاتاقانها را روغن‌کاری کنید. موتور کولر متناوبا به هنگام کار خاموش و روشن می‌شود. قطع و وصل مجدد به علت وجود بی‌متال سر ‌راه سیم مشترک یا برق موتور فن است و می‌تواند در اثر موارد زیر ایجاد گردد. شیر فلکه بسته است : قطعی آب را برطرف کنید. تعمیر موتور کولر ابی در تهران موتور نیم سوز شده است. تسمه سفت است. یاتاقان‌ها گریپاج کرده‌اند. هوای محیط راهی به خارج ندارد. دریچه هوای کولر نیم‌بسته است. پولی‌ها در یک امتداد نیستند. هنگام کار کولر بدنه برق‌دار می‌شود. موتور فن اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید. واتر پمپ اتصال بدنه دارد : اتصال را برطرف کنید. اتصال بر اثر پاشیدن آب بر روی موتور بوجود آمده است : مانع از ریختن آب بر روی موتور شوید. با زدن کلید واترپمپ فیوز عمل…
رای بدهید
(2 رای ها)
 نصب کولر ابی ساختمانی کلید کولر آبی دارای ۳ پل است :کلید پمپ آب : که معمولا آبی رنگ بوده جهت راه اندازی پمپ آب و آب رسانی به پوشالهاستکلید موتور : معمولا قرمز رنگ بوده و برای روشن کردن موتور کولر استکلید دور تند و کند : رنگهای مختلفی ممکن است برای این کلید در نظر گرفته دشه باشد اما کارایی آن تنظیم دور تند و کند موتور استکابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کلید کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر طبق نقشه زیر وصل شودنکته حائز اهمیت سیم نول است :سیم نول برای کلیدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کلید متصل می شود.می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوکت پشت کولر متصل کنیم , به هم وصل کرد. در واقع نیازی به اتصال سیم های نول به کلید نیست. که در این حالت البته چراغ کلید کار نخواهد کرد.کارکرد همه کلیدهای کولر آبی یک شکل هستکابل خارج شده از کلید به طرف کولر ، ۴ رشته دارهدو رنگ مختلف رو به کلید دور کند و تند میدید که در پنل کولر هم حتما باید برای تفکیک دور کند و تند رعایت بشهیک رنگ رو به پمپ آب ( قسمتی که تکی هست ونه مشترک با کلید موتور )و یک رنگ از ۴ سیم رو هم نول کلید وسط که همون کلید اصلی روشن و خاموش کردن کولر هست ( میتونید نول رو اصلا وصل نکنید و بعد از مشخص شدن سیم فاز نول رو مستقیم به سیمی بدید که به طرف کولر میره که معمولا کلیدهای جدید که با کلید و پریز ست هستند چراغ ندارند و لزومی هم به اتصال نول به کلید موتور نیست )سیمهای برق ورودی به کلیددو رشته سیم ، فاز + نول نصب کولر ابی ساختمانی با فازمتر وقتی فاز رو مشخص کردیم به اتصالی که بین کلید موتور آب و موتور اصلی کولر مشترک هست وصل کنیدسیمهای قسمت پنل کولر رو وقتی طبق راهنمای خود کولر وصل کنید کار تمام هستبرای به یاد موندن رنگها میتونید بعد از اتصال سیمها یک عکس از پشت کلید بگیرید و وقت وصل کردن پنل برق کولر رنگها رو چک کنیدعیب یابی :– بعد از روشن کردن کولر اگر دور کند و تند روی کلید جابجا بود باید سیمهای تند و کند پشت کلید یا طرف کولر رو با هم جابجا کنید – اگر پمپ آب شروع به کار نکرد اما موتور کولر روشن شد در اتصال سیم نول در پنل برق کولر اشتباه کردید – اگر کولر روشن نشد سیم فاز رو اشتباه وصل کردید – اگر با روشن کردن کولر فیوض پرید ، با دقت چک کنید که فاز و نول کجا به هم اتصال کردند و بدون چک مجدد فیوض رو باز نکنید نحوه نصب کولر ابی نقشه کلید کولر : کلید کولر آبی در واقع از سه کلید تشکیل شده است : یک کلید یک پل برای واتر پمپ یک کلید یک پل…
رای بدهید
(0 رای ها)
 نحوه نصب کولر ابی کلید کولر آبی دارای ۳ پل است :کلید پمپ آب : که معمولا آبی رنگ بوده جهت راه اندازی پمپ آب و آب رسانی به پوشالهاستکلید موتور : معمولا قرمز رنگ بوده و برای روشن کردن موتور کولر استکلید دور تند و کند : رنگهای مختلفی ممکن است برای این کلید در نظر گرفته دشه باشد اما کارایی آن تنظیم دور تند و کند موتور استکابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کلید کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر طبق نقشه زیر وصل شودنکته حائز اهمیت سیم نول است :سیم نول برای کلیدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کلید متصل می شود.می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوکت پشت کولر متصل کنیم , به هم وصل کرد. در واقع نیازی به اتصال سیم های نول به کلید نیست. که در این حالت البته چراغ کلید کار نخواهد کرد.کارکرد همه کلیدهای کولر آبی یک شکل هستکابل خارج شده از کلید به طرف کولر ، ۴ رشته دارهدو رنگ مختلف رو به کلید دور کند و تند میدید که در پنل کولر هم حتما باید برای تفکیک دور کند و تند رعایت بشهیک رنگ رو به پمپ آب ( قسمتی که تکی هست ونه مشترک با کلید موتور )و یک رنگ از ۴ سیم رو هم نول کلید وسط که همون کلید اصلی روشن و خاموش کردن کولر هست ( میتونید نول رو اصلا وصل نکنید و بعد از مشخص شدن سیم فاز نول رو مستقیم به سیمی بدید که به طرف کولر میره که معمولا کلیدهای جدید که با کلید و پریز ست هستند چراغ ندارند و لزومی هم به اتصال نول به کلید موتور نیست )سیمهای برق ورودی به کلیددو رشته سیم ، فاز + نول نحوه نصب کولر ابی با فازمتر وقتی فاز رو مشخص کردیم به اتصالی که بین کلید موتور آب و موتور اصلی کولر مشترک هست وصل کنیدسیمهای قسمت پنل کولر رو وقتی طبق راهنمای خود کولر وصل کنید کار تمام هستبرای به یاد موندن رنگها میتونید بعد از اتصال سیمها یک عکس از پشت کلید بگیرید و وقت وصل کردن پنل برق کولر رنگها رو چک کنیدعیب یابی :– بعد از روشن کردن کولر اگر دور کند و تند روی کلید جابجا بود باید سیمهای تند و کند پشت کلید یا طرف کولر رو با هم جابجا کنید – اگر پمپ آب شروع به کار نکرد اما موتور کولر روشن شد در اتصال سیم نول در پنل برق کولر اشتباه کردید – اگر کولر روشن نشد سیم فاز رو اشتباه وصل کردید – اگر با روشن کردن کولر فیوض پرید ، با دقت چک کنید که فاز و نول کجا به هم اتصال کردند و بدون چک مجدد فیوض رو باز نکنید نحوه نصب کولر ابی نقشه کلید کولر : کلید کولر آبی در واقع از سه کلید تشکیل شده است : یک کلید یک پل برای واتر پمپ یک کلید یک پل…
رای بدهید
(1 رای)
قیمت سیم پیچی کولر ابی دررسالت نکات مهم درباره نگهداری و کاهش هزینه کولرهای آبی موتور سوخته کولر آبی را مجدداً سیم‌پیچی نکنید سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) اعلام کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، الکترو موتورهای سوخته که مجدد سیم پیچی می‌شود، به طور متوسط ۵۰ درصد مصرف برق کولر را افزایش می‌دهد. بررسیهای سازمان یاد شده نشان می‌دهد، تنها روش اصولی و مقرون به صرفه، جایگزینی الکتروموتور نو به جای الکتروموتورهای سوخته است. برخی راههای نگهداری، صرفه سیم پیچی موتور کولر موتور سوخته کولر آبی را مجدداً سیم‌پیچی نکنید قیمت سیم پیچی کولر ابی دررسالت بر پایه این گزارش، در مرحله انتخاب و خرید کولر باید به شهر و میزان رطوبت هوا توجه شود به طوری که برای شهرهای با آب و هوای گرم و خشک (دارای متوسط رطوبت هوای کمتر از ۲۰ درصد) انتخاب کولرهای آبی بهترین گزینه است، زیرا در کنار مصرف برق کمتر، آسایش حرارتی بیشتری را فراهم می‌کند. هنگام خریداری کولر آبی توجه به برچسب انرژی با رتبه A و بالا‌تر، می‌توان دمای هوا را بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش داد و بیش از ۳۰ درصد در مقایسه با کولرهای با رتبه انرژی پایین‌تر نیز در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. تعویض سالانه پوشال‌ها و تسمه کولر، شستشو، جرم گیری و رسوب زدایی دریچه‌های ورودی هوا در درب کولر‌ها، پره‌های فن، توری و صافی پمپ آب، دیواره و کف داخلی کولر، روغن کاری یاتاقان‌های کولر هر ماه یک بار در طول فصل گرم از مواردی است که برای کاهش مصرف انرژی از سوی سازمان نامبرده، توصیه شده است. کنترل میزان سفتی تسمه پس از قرار گرفتن در شیار پولی (میزان سفتی باید به گونه‌ای باشد که تسمه با فشار ملایم انگشت حداکثر یک سانتی‌متر خم شود)، شستشو و جرم گیری شیلنگ و سه راهی توزیع آب و بازرسی میزان ریزش و توزیع یکنواخت آب بر روی ناودانی درب کولر، بازرسی عدم پارگی و نشتی شیلنگ آب از محل سرشیر تا محل اتصال به شناور کولر، بازرسی سلامت و عدم پارگی برزنت (محل اتصال دهنه خروجی کولر به کانال اصلی) از دیگر راهکارهای کاهش مصرف برق کولر آبی است. انجام بازدید دوره‌ای و کنترل عملکرد کولر شامل تراز بودن بدنه، عدم وجود نشتی آب از سرشیر تا کولر‌ها، توزیع مناسب و یکنواخت آب بر روی پوشال‌ها، سلامت پمپ آب و روغن کاری یاتاقان‌ها و عدم پارگی تسمه (هر ۱۵ روز یک بار) در طول ماه‌های گرم سال توصیه شده است. در مرحله راه اندازی، نصب سایبان روی کولرهای آبی موجود در کاهش مصرف آب و برق بسیار موثر است، این کار افزون بر کاهش میزان تبخیر و مصرف آب در کولرهای آبی، از تابش مستقیم نور خورشید به سقف و بدنه و درنتیجه آن افزایش حرارت آب و هوای داخل کولر جلوگیری کرده و درنتیجه موجب افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی کولر می‌شود. استفاده از رنگ‌های پلیمری ترکیبی با خاصیت عایق حرارتی نیز در سقف و بدنه کولر‌ها در کاهش مصرف آب و انرژی مفید است. سیم پیچی موتور کولر قیمت سیم پیچی کولر ابی دررسالت
رای بدهید
(0 رای ها)
قیمت سیم پیچی کولر ابی در تهران نکات مهم درباره نگهداری و کاهش هزینه کولرهای آبی موتور سوخته کولر آبی را مجدداً سیم‌پیچی نکنید سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) اعلام کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، الکترو موتورهای سوخته که مجدد سیم پیچی می‌شود، به طور متوسط ۵۰ درصد مصرف برق کولر را افزایش می‌دهد. بررسیهای سازمان یاد شده نشان می‌دهد، تنها روش اصولی و مقرون به صرفه، جایگزینی الکتروموتور نو به جای الکتروموتورهای سوخته است. برخی راههای نگهداری، صرفه سیم پیچی موتور کولر موتور سوخته کولر آبی را مجدداً سیم‌پیچی نکنید اموزش سیم پیچی کولر ابی در تهران بر پایه این گزارش، در مرحله انتخاب و خرید کولر باید به شهر و میزان رطوبت هوا توجه شود به طوری که برای شهرهای با آب و هوای گرم و خشک (دارای متوسط رطوبت هوای کمتر از ۲۰ درصد) انتخاب کولرهای آبی بهترین گزینه است، زیرا در کنار مصرف برق کمتر، آسایش حرارتی بیشتری را فراهم می‌کند. هنگام خریداری کولر آبی توجه به برچسب انرژی با رتبه A و بالا‌تر، می‌توان دمای هوا را بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش داد و بیش از ۳۰ درصد در مقایسه با کولرهای با رتبه انرژی پایین‌تر نیز در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. تعویض سالانه پوشال‌ها و تسمه کولر، شستشو، جرم گیری و رسوب زدایی دریچه‌های ورودی هوا در درب کولر‌ها، پره‌های فن، توری و صافی پمپ آب، دیواره و کف داخلی کولر، روغن کاری یاتاقان‌های کولر هر ماه یک بار در طول فصل گرم از مواردی است که برای کاهش مصرف انرژی از سوی سازمان نامبرده، توصیه شده است. کنترل میزان سفتی تسمه پس از قرار گرفتن در شیار پولی (میزان سفتی باید به گونه‌ای باشد که تسمه با فشار ملایم انگشت حداکثر یک سانتی‌متر خم شود)، شستشو و جرم گیری شیلنگ و سه راهی توزیع آب و بازرسی میزان ریزش و توزیع یکنواخت آب بر روی ناودانی درب کولر، بازرسی عدم پارگی و نشتی شیلنگ آب از محل سرشیر تا محل اتصال به شناور کولر، بازرسی سلامت و عدم پارگی برزنت (محل اتصال دهنه خروجی کولر به کانال اصلی) از دیگر راهکارهای کاهش مصرف برق کولر آبی است. انجام بازدید دوره‌ای و کنترل عملکرد کولر شامل تراز بودن بدنه، عدم وجود نشتی آب از سرشیر تا کولر‌ها، توزیع مناسب و یکنواخت آب بر روی پوشال‌ها، سلامت پمپ آب و روغن کاری یاتاقان‌ها و عدم پارگی تسمه (هر ۱۵ روز یک بار) در طول ماه‌های گرم سال توصیه شده است. در مرحله راه اندازی، نصب سایبان روی کولرهای آبی موجود در کاهش مصرف آب و برق بسیار موثر است، این کار افزون بر کاهش میزان تبخیر و مصرف آب در کولرهای آبی، از تابش مستقیم نور خورشید به سقف و بدنه و درنتیجه آن افزایش حرارت آب و هوای داخل کولر جلوگیری کرده و درنتیجه موجب افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی کولر می‌شود. استفاده از رنگ‌های پلیمری ترکیبی با خاصیت عایق حرارتی نیز در سقف و بدنه کولر‌ها در کاهش مصرف آب و انرژی مفید است. سیم پیچی موتور کولر اموزش سیم پیچی کولر ابی در تهران
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس انواع کولر ابی در غرب ساختمان موتور کولر آبی این نوع موتورها از نوع قفسی (قفس سنجابی) با راه انداز خازنی یا مقاومتی دو دور می‌باشند، که در قدرتهای مختلف 0.25 ، 0.5 و 0.75اسب بخار و بالاتر نسبت به حجم هوادهی کولر انتخاب می‌شوند. این نوع موتورها به دلیل نداشتن کلکتور (روتور سیم پیچی شده) با صدای بسیار کم ‌، حجم ، قیمت کمتر وعمر طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتور کولر دارای دو دور حدود 1000 و 1500دور در دقیقه است، که به نام دور کند و دور تند معروف است. ساختمان این موتورها براساس سه مشخصه سیم پیچ که راه انداز دورکند و دورتند هستند، ساخته می‌شوند.در روی بدنه موتور کولر قسمت الکتریکی کلید گریز از مرکز وجود دارد که سرهای خروجی سیم پیچ‌ها و کابل ورودی برق به آن متصل می‌شود. روی قسمت کائوچویی این کلید لغات (COM) مشترک (HI) تند (LO) کند دیده می‌شود. جریانی که موتور در دورهای تند و کند می‌کشد، حدود یک اسب بخار و (4.2 آمپر) است. برای کولرهای با حجم هوا دهی زیاد از موتورهای سه فاز با یک دور (1500 دور در دقیقه) استفاده می‌شود. ساختمان کولر آبی از بخشهای مختلفی تشکیل شده‌اند که آنها را بررسی می‌کنیم. استاتور (قسمت ساکن موتور) استاتور از سه قسمت اصلی تشکیل شده است.بدنه (طوقه) این قسمت استاتور از ورقهای فولادی ساخته شده و توسط دستگاه درز جوش به صورت استوانه‌ای کامل در آمده است. قبل از جوش بدنه سوراخ‌هایی توسط پرس جهت تهویه روی آن تعبیه می‌گردد. قبل از اینکه هسته و سیم‌بندی در آن قرار گیرد،روی آن آزمایشهایی انجام می‌گیرد. بدنه ابتدا فسفاته ، سپس لعابکاری و سرانجام رنگ می‌شود. موقعی که استاتور روی پایه‌اش قرار می‌گیرد، حتما قسمت بیرون منفذ آن باید به سمت بالا باشد تا در مقابل ریزش آب و غیره محافظت گردد. هسته هسته الکتروموتوراز ورق‌های دینامو (فولادسیلیس‌دار) که روی آن شیارهای مخصوص و متفاوت تعبیه گردیده ، تشکیل شده است. قطرداخلی هسته 8.9 سانتیمتر و طول یا ضخامت محوری هسته برای موتورهای 3/1 اسب بخار ، 4.3 سانتیمتر و برای موتورهای 2/1 و 4/3 اسب بخار 5.4 سانتیمتر است.روتور روتور نیز از ورق‌های دینامو (فولاد سیلیس‌دار) تشکیل شده است. در روی ورقها شیارهایی تعبیه شده است که آلومینیم مذاب درآن تزریق می‌شود. آلومینیم مذاب پره‌های خنک‌کننده دو سر رینگ را که میله‌های روتور را اتصال کوتاه می‌کند،نگه می‌دارد. جهت سبک شدن روتور و تهویه بهتر آن در روی هسته در قسمت مرکزی سوراخهایی تعبیه می‌شود.درپوش و بوش‌ها درپوش‌های انتهایی ، قسمتی از موتور را تشکیل می‌دهند، که در مرکز آنها بوش‌های نگهدارنده محور روتور تعبیه شده است. جنس بوش‌ها از استیل و قسمت داخلی آنها از برنز می‌باشد تا در مقابل بارهای سنگین و سبک از استحکام کافی برخوردار باشند. روی بوشها منفذی تعبیه گردیده که در داخل آن نمد مخصوص آغشته به روغن قرار می‌گیرد.کلید گریز از مرکز (صفحه اتصالات) این کلید روی درپوش عقب الکتروموتورقرار دارد و چهارسر توسط فیش‌ها از زیر به آن اتصال دارد. در قسمت رویی یا بیرونی کلید ، یک سیم مخصوص دور زیاد که به فیشی با علامت…
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس انواع کولر ابی در تهران ساختمان موتور کولر آبی این نوع موتورها از نوع قفسی (قفس سنجابی) با راه انداز خازنی یا مقاومتی دو دور می‌باشند، که در قدرتهای مختلف 0.25 ، 0.5 و 0.75اسب بخار و بالاتر نسبت به حجم هوادهی کولر انتخاب می‌شوند. این نوع موتورها به دلیل نداشتن کلکتور (روتور سیم پیچی شده) با صدای بسیار کم ‌، حجم ، قیمت کمتر وعمر طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتور کولر دارای دو دور حدود 1000 و 1500دور در دقیقه است، که به نام دور کند و دور تند معروف است. ساختمان این موتورها براساس سه مشخصه سیم پیچ که راه انداز دورکند و دورتند هستند، ساخته می‌شوند.در روی بدنه موتور کولر قسمت الکتریکی کلید گریز از مرکز وجود دارد که سرهای خروجی سیم پیچ‌ها و کابل ورودی برق به آن متصل می‌شود. روی قسمت کائوچویی این کلید لغات (COM) مشترک (HI) تند (LO) کند دیده می‌شود. جریانی که موتور در دورهای تند و کند می‌کشد، حدود یک اسب بخار و (4.2 آمپر) است. برای کولرهای با حجم هوا دهی زیاد از موتورهای سه فاز با یک دور (1500 دور در دقیقه) استفاده می‌شود. ساختمان کولر آبی از بخشهای مختلفی تشکیل شده‌اند که آنها را بررسی می‌کنیم. استاتور (قسمت ساکن موتور) استاتور از سه قسمت اصلی تشکیل شده است.بدنه (طوقه) این قسمت استاتور از ورقهای فولادی ساخته شده و توسط دستگاه درز جوش به صورت استوانه‌ای کامل در آمده است. قبل از جوش بدنه سوراخ‌هایی توسط پرس جهت تهویه روی آن تعبیه می‌گردد. قبل از اینکه هسته و سیم‌بندی در آن قرار گیرد،روی آن آزمایشهایی انجام می‌گیرد. بدنه ابتدا فسفاته ، سپس لعابکاری و سرانجام رنگ می‌شود. موقعی که استاتور روی پایه‌اش قرار می‌گیرد، حتما قسمت بیرون منفذ آن باید به سمت بالا باشد تا در مقابل ریزش آب و غیره محافظت گردد. هسته هسته الکتروموتوراز ورق‌های دینامو (فولادسیلیس‌دار) که روی آن شیارهای مخصوص و متفاوت تعبیه گردیده ، تشکیل شده است. قطرداخلی هسته 8.9 سانتیمتر و طول یا ضخامت محوری هسته برای موتورهای 3/1 اسب بخار ، 4.3 سانتیمتر و برای موتورهای 2/1 و 4/3 اسب بخار 5.4 سانتیمتر است.روتور روتور نیز از ورق‌های دینامو (فولاد سیلیس‌دار) تشکیل شده است. در روی ورقها شیارهایی تعبیه شده است که آلومینیم مذاب درآن تزریق می‌شود. آلومینیم مذاب پره‌های خنک‌کننده دو سر رینگ را که میله‌های روتور را اتصال کوتاه می‌کند،نگه می‌دارد. جهت سبک شدن روتور و تهویه بهتر آن در روی هسته در قسمت مرکزی سوراخهایی تعبیه می‌شود.درپوش و بوش‌ها درپوش‌های انتهایی ، قسمتی از موتور را تشکیل می‌دهند، که در مرکز آنها بوش‌های نگهدارنده محور روتور تعبیه شده است. جنس بوش‌ها از استیل و قسمت داخلی آنها از برنز می‌باشد تا در مقابل بارهای سنگین و سبک از استحکام کافی برخوردار باشند. روی بوشها منفذی تعبیه گردیده که در داخل آن نمد مخصوص آغشته به روغن قرار می‌گیرد.کلید گریز از مرکز (صفحه اتصالات) این کلید روی درپوش عقب الکتروموتورقرار دارد و چهارسر توسط فیش‌ها از زیر به آن اتصال دارد. در قسمت رویی یا بیرونی کلید ، یک سیم مخصوص دور زیاد که به فیشی با علامت…
رای بدهید
(3 رای ها)
سرویس کار کولر ابی در ازادی ● درباره یكی از مهم ترین لوازم خانگی اولین مرحله برای استفاده از كولرهای آبی انتخاب كولر به لحاظ حجم هوا دهی آن است. كولر آبی‌ ‌نسبت به حجم هوادهی در واحدهای حجمی ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۳۵۰۰، ۴۰۰۰۰، ۴۵۰۰، ۵۰۰۰،‌ ‌ ۶۰۰۰، ۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ ساخته می‌شوند. این اعداد بر حسب فوت مكعب در دقیقه‌ مقدار هوا دهی را تعیین می‌كنند. ‌ظرفیت برودتی كولرها باید متناسب با فضای مورداستفاده و شرایط آب و هوایی محل ( از لحاظ دما و رطوبت) انتخاب شود. كولرهای بزرگتر از حد نیاز تنها باعث مصرف بی مورد انرژی الكتریكی می شوند. ● كولر را چطور روی پشت بام نصب كنیم؟ برای نصب كولرهای آبی در پشت بام باید به نكات زیر توجه كرد: باید از نظر‌ ‌استحكام در محلی گذاشته شوند كه در سقف ایجاد لرزش و صدا نكند. مثلا آنها را‌ ‌نباید روی ستون ها یا نزدیك دیوارها قرار داد. در قسمت زیر كولر معمولا یك قاب فلزی چهار پایه به ارتفاع حدود ۳۰ سانتیمتر‌ ‌قرار داده می‌شود.‌ باید توجه شود كه در زیر پایه‌های این قاب باید چهار صفحه فلزی مربعی به‌ ‌اضلاع ۱۰ سانتیمتر محكم جوش داده شود، تا از فرو رفتن در آسفالت پشت بام جلوگیری به‌ ‌عمل آید. همچنین تا حد امكان از لوله‌های دودكش و لوله چاه فاضلاب دور باشد. ● كولری كه بهترین كولر است سرویس کار کولر ابی ▪ هنگام خرید دستگاهی را انتخاب كنید كه دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی باشد و با توجه به برچسب انرژی دارای بالاترین درجه كارآیی و بازدهی باشد. ▪ حتی الامكان كانال كشی كولر از كوتاه ترین مسیر انجام شود. چنانچه كانال‌های كولر خارج از ساختمان قرار دارند. حتماً باید به‌وسیله عایق كاری با پشم شیشه یا عایق های دیگر از گرم شدن كانال‌ها و هدر رفتن سرما در اثر تابش مستقیم نور خورشید بر آنها جلوگیری شود. در این مورد حتی نصب یك سایبان ساده بر روی كولر و كانال ها هم موثر است. هر چه مسیر كانال كشی كولرهای آبی پرپیچ و خم و طولانی تر باشد، فشار هوا در مسیر كانال ها افت پیدا كرده و جبران آن به انرژی بیشتری نیاز دارد و سرمای حاصل شده نیز كمتر می شود. لذا باید حتی الامكان كوتاه‌ترین مسیر كانال كشی در نظر گرفته شود. ▪ حتی الامكان هر ساله نسبت به تعویض پوشال‌های كولر اقدام كنید. تمیز كردن و رفع اشكالات كولر پیش از شروع به كار آن در فصل گرما؛ كاركرد كولر را بهبود بخشیده؛ مصرف انرژی آن را كاهش می دهد و از هدر رفتن سرما نیز جلوگیری می كند. ▪ استفاده بی مورد و یا همزمان از وسائل خانگی گرمازا مانند: اجاق ؛ سماور؛ لامپ های متعدد و... باعث افزایش گرمای محل كار و سكونت می شود و نیاز به استفاده از كولر را افزایش می دهد. ▪ چنانچه امكان پذیر باشد باید از سیستم سرمایش موضعی استفاده شود. به این معنی كه تنها به اتاق‌هایی كه مورد استفاده قرار می گیرد، هوای سرد را منتقل كنیم. به این منظور می توان دریچه های ورودی هوا به…
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس کولر ابی در جامی ● درباره یكی از مهم ترین لوازم خانگی اولین مرحله برای استفاده از كولرهای آبی انتخاب كولر به لحاظ حجم هوا دهی آن است. كولر آبی‌ ‌نسبت به حجم هوادهی در واحدهای حجمی ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۳۵۰۰، ۴۰۰۰۰، ۴۵۰۰، ۵۰۰۰،‌ ‌ ۶۰۰۰، ۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ ساخته می‌شوند. این اعداد بر حسب فوت مكعب در دقیقه‌ مقدار هوا دهی را تعیین می‌كنند. ‌ظرفیت برودتی كولرها باید متناسب با فضای مورداستفاده و شرایط آب و هوایی محل ( از لحاظ دما و رطوبت) انتخاب شود. كولرهای بزرگتر از حد نیاز تنها باعث مصرف بی مورد انرژی الكتریكی می شوند. ● كولر را چطور روی پشت بام نصب كنیم؟ برای نصب كولرهای آبی در پشت بام باید به نكات زیر توجه كرد: باید از نظر‌ ‌استحكام در محلی گذاشته شوند كه در سقف ایجاد لرزش و صدا نكند. مثلا آنها را‌ ‌نباید روی ستون ها یا نزدیك دیوارها قرار داد. در قسمت زیر كولر معمولا یك قاب فلزی چهار پایه به ارتفاع حدود ۳۰ سانتیمتر‌ ‌قرار داده می‌شود.‌ باید توجه شود كه در زیر پایه‌های این قاب باید چهار صفحه فلزی مربعی به‌ ‌اضلاع ۱۰ سانتیمتر محكم جوش داده شود، تا از فرو رفتن در آسفالت پشت بام جلوگیری به‌ ‌عمل آید. همچنین تا حد امكان از لوله‌های دودكش و لوله چاه فاضلاب دور باشد. ● كولری كه بهترین كولر است سروی سکار کولر ابی ▪ هنگام خرید دستگاهی را انتخاب كنید كه دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی باشد و با توجه به برچسب انرژی دارای بالاترین درجه كارآیی و بازدهی باشد. ▪ حتی الامكان كانال كشی كولر از كوتاه ترین مسیر انجام شود. چنانچه كانال‌های كولر خارج از ساختمان قرار دارند. حتماً باید به‌وسیله عایق كاری با پشم شیشه یا عایق های دیگر از گرم شدن كانال‌ها و هدر رفتن سرما در اثر تابش مستقیم نور خورشید بر آنها جلوگیری شود. در این مورد حتی نصب یك سایبان ساده بر روی كولر و كانال ها هم موثر است. هر چه مسیر كانال كشی كولرهای آبی پرپیچ و خم و طولانی تر باشد، فشار هوا در مسیر كانال ها افت پیدا كرده و جبران آن به انرژی بیشتری نیاز دارد و سرمای حاصل شده نیز كمتر می شود. لذا باید حتی الامكان كوتاه‌ترین مسیر كانال كشی در نظر گرفته شود. ▪ حتی الامكان هر ساله نسبت به تعویض پوشال‌های كولر اقدام كنید. تمیز كردن و رفع اشكالات كولر پیش از شروع به كار آن در فصل گرما؛ كاركرد كولر را بهبود بخشیده؛ مصرف انرژی آن را كاهش می دهد و از هدر رفتن سرما نیز جلوگیری می كند. ▪ استفاده بی مورد و یا همزمان از وسائل خانگی گرمازا مانند: اجاق ؛ سماور؛ لامپ های متعدد و... باعث افزایش گرمای محل كار و سكونت می شود و نیاز به استفاده از كولر را افزایش می دهد. ▪ چنانچه امكان پذیر باشد باید از سیستم سرمایش موضعی استفاده شود. به این معنی كه تنها به اتاق‌هایی كه مورد استفاده قرار می گیرد، هوای سرد را منتقل كنیم. به این منظور می توان دریچه های ورودی هوا به سایر…
رای بدهید
(1 رای)
سرویس ونگهداری پمپ اب کولر کولرهای گازی دارای محاسن بسیار زیادی هستند و عموم مردم می توانند به سادگی از آن استفاده کنند ولی قیمت بالای آن باعث شده است که افراد زیادی به استفاده از کولرهای آبی رو بیاورند.کولرهای آبی هم دارای محاسن و معایبی هستند که به برخی از آن ها اشاره می نماییم:محاسن: ۱. قیمت تقریباً مناسب ۲. مصرف پایین ۳. بازده سرمایش بالامعایب: ۱. گرفتگی پوشال ها ۲. گرفتگی پمپ ۳. ایجاد زنگ زدگی و... ۴. مصرف تقریباً زیاد آب ۵. عدم انتخاب دما ۶. بوی بد کولر سرویس پمپ اب کولر ابی اما قیمت مناسب و سرمایش خوب کولرهای آبی باعث شده است که تقریباً 82 درصد از مردم کشور از این کولرها به عنوان وسیله ی سرماساز استفاده کنند.البته امسال با توجه به گرانی بی سابقه ی برق و اخطار وزارت نیرو مبنی بر گران شدن برق مصرفی کولرهای گازی جز در مناطق جنوبی ایران، بحث کولرهای سنتی یا همان کولر آبی، داغ تر از سال های قبل است.در مقایسه با محاسن این نوع کولرها معایب آن گرچه از نظر تعداد بیشتر است اما از نظر کیفیت حایز اهمیت نیست و به راحتی می شود این معایب را برطرف کرد. به اختصار نحوه ی برطرف کردن بعضی معایب را توضیح می دهیم:چگونه بوی بد کولرهای آبی را برطرف کنیم:یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد کولر آبی بوی بد آن است؛ بویی شبیه آب مانده و لجن زده. اما رفع این اشکال خیلی ساده است. برای این که از دست این مشکل راحت شوید کافی است یک بار این موارد را انجام دهید: ۱. اگر پوشال کولر پوسیده است آن را عوض کنید حتی اگر نو باشد. ۲. یک استکان بزرگ مایع سفیدکننده و یا شیشه شوی داخل سینی آب کولر بریزید و پنجره های آن را در جای خود قرار دهید. پس از آن بدون آن که فن کولر را روشن کنید فقط پمپ آب را بزنید تا آب به جریان بیافتد و کاملا” آغشته سازی صورت گیرد. 30 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید. ۳. حال کاملاً آب سینی کولر را تخلیه نمایید و آن را بشویید و دوباره پر کنید. ۴. داخل سینی کولر در حد نصف استکان مایع سفیدکننده و یا مایع شیشه شوی بریزید. ۵. هر 10 روز تا دو هفته یک بار در صورت نیاز، آب سینی را تعویض و در حد نصف استکان شوینده به آن اضافه کنید.بعد از انجام این موارد امیدواریم مشکلی با این بوی بد پیدا نکنید. البته نکات زیر را هم دقت فرمایید: ۱. از شوینده های کف کننده مانند پودر رخت شویی و مایع ظرف شویی استفاده نکنید زیرا کولرتان پر از کف می شود. فقط از مایع سفیدکننده، شیشه شوی و یا مایع های تمیزکننده ی سطوح استفاده کنید. ۲. در افزودن این مایعات به آب داخل کولر زیاده روی نکنید. ۳. جوهرنمک و شوینده های قوی به هیچ وجه داخل کولر نریزید چون فلز بدنه ی کولر را نابود می کنند.با انجام این کار بدون آن که کولر شما صدمه ببیند، هم از بوی نامطبوع راحت می شوید و هم…
رای بدهید
(0 رای ها)
روغن کاری موتور اب کولر ابی کولرهای گازی دارای محاسن بسیار زیادی هستند و عموم مردم می توانند به سادگی از آن استفاده کنند ولی قیمت بالای آن باعث شده است که افراد زیادی به استفاده از کولرهای آبی رو بیاورند.کولرهای آبی هم دارای محاسن و معایبی هستند که به برخی از آن ها اشاره می نماییم:محاسن: ۱. قیمت تقریباً مناسب ۲. مصرف پایین ۳. بازده سرمایش بالامعایب: ۱. گرفتگی پوشال ها ۲. گرفتگی پمپ ۳. ایجاد زنگ زدگی و... ۴. مصرف تقریباً زیاد آب ۵. عدم انتخاب دما ۶. بوی بد کولر روغن کاری موتور کولر ابی اما قیمت مناسب و سرمایش خوب کولرهای آبی باعث شده است که تقریباً 82 درصد از مردم کشور از این کولرها به عنوان وسیله ی سرماساز استفاده کنند.البته امسال با توجه به گرانی بی سابقه ی برق و اخطار وزارت نیرو مبنی بر گران شدن برق مصرفی کولرهای گازی جز در مناطق جنوبی ایران، بحث کولرهای سنتی یا همان کولر آبی، داغ تر از سال های قبل است.در مقایسه با محاسن این نوع کولرها معایب آن گرچه از نظر تعداد بیشتر است اما از نظر کیفیت حایز اهمیت نیست و به راحتی می شود این معایب را برطرف کرد. به اختصار نحوه ی برطرف کردن بعضی معایب را توضیح می دهیم:چگونه بوی بد کولرهای آبی را برطرف کنیم:یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد کولر آبی بوی بد آن است؛ بویی شبیه آب مانده و لجن زده. اما رفع این اشکال خیلی ساده است. برای این که از دست این مشکل راحت شوید کافی است یک بار این موارد را انجام دهید: ۱. اگر پوشال کولر پوسیده است آن را عوض کنید حتی اگر نو باشد. ۲. یک استکان بزرگ مایع سفیدکننده و یا شیشه شوی داخل سینی آب کولر بریزید و پنجره های آن را در جای خود قرار دهید. پس از آن بدون آن که فن کولر را روشن کنید فقط پمپ آب را بزنید تا آب به جریان بیافتد و کاملا” آغشته سازی صورت گیرد. 30 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید. ۳. حال کاملاً آب سینی کولر را تخلیه نمایید و آن را بشویید و دوباره پر کنید. ۴. داخل سینی کولر در حد نصف استکان مایع سفیدکننده و یا مایع شیشه شوی بریزید. ۵. هر 10 روز تا دو هفته یک بار در صورت نیاز، آب سینی را تعویض و در حد نصف استکان شوینده به آن اضافه کنید.بعد از انجام این موارد امیدواریم مشکلی با این بوی بد پیدا نکنید. البته نکات زیر را هم دقت فرمایید: ۱. از شوینده های کف کننده مانند پودر رخت شویی و مایع ظرف شویی استفاده نکنید زیرا کولرتان پر از کف می شود. فقط از مایع سفیدکننده، شیشه شوی و یا مایع های تمیزکننده ی سطوح استفاده کنید. ۲. در افزودن این مایعات به آب داخل کولر زیاده روی نکنید. ۳. جوهرنمک و شوینده های قوی به هیچ وجه داخل کولر نریزید چون فلز بدنه ی کولر را نابود می کنند.با انجام این کار بدون آن که کولر شما صدمه ببیند، هم از بوی نامطبوع راحت می شوید و…
رای بدهید
(1 رای)
سرویس کولر ابی و گازی در گمرک سرویسکاران گروهی متخصص و دوره دیده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه سرویس کولر گازی . تعمیر کولر گازی و نصب کولر گازی و کلیه سیستم های تهویه مطبوع و برودتی میباشدسرویسکاران با مجازی کردن تعمیرات قصد دارد که از سو استفاده تعمیرکاران غیر ماهر و مبتدی جلو گیری کند و هزینه مشتریان را به حد اقل برساندما بلاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار میدهیمکارشناسان و تعمیرکاران ما تماما با سابقه بالا و دورهای تخصصی سرویسکاران را گذرانده انددر نظر داشته باشید سرویسکاران گارانتی بر گشت وجه در صورت راضی نبودن مشتری در نظر گرفته استسرویسکاران در نظر دارد که ارتباط مشتریها با نصابها و یا تعمیرکاران ماهر را مهیا سازد تا مشتریان دیگر نگران تعمیرات لوازم خود نباشندخدمات ما در زمینه سیستمهایه تهویه مطبوع شامل:نصب و جابه جایی کولر گازیسرویس کولر گازیتعمیر کولر گازیشارژ گاز کولر گازیلوله گشی داخل کار و رو کار کولر گازیتعمیر و سرویس چیلر . داکت اسپلیت دستگاهای صنعتی برودتیانجام پروزهای ساختمانی در زمینه سیستمهای برودتی و سرمایشی گرمایشیپیشگیری و مراقبت آگاهانه (سرویس کولر گازی) سرویس کولر ابی و گازی در گمرک سرویس کولر به دلیل اینکه کولر گازی در محیطی کاملاً باز و در معرض گردو خاک نصب شده است برای بالا رفتن عمر کولر گازی و راندمان بالا و مصرف کم برق هر ساله نیاز به سرویس دارد که ما به صورت کاملاً عملی آموزش‌های مفصل و رایگانی در سایت قرار داده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به آموزش ها این کار را به تنهایی انجام دهید ولی اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید حتماً با یک تعمیرکار کولر گازی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته تا این خدمات را به شما ارائه دهند توجه داشته باشید که سرویس هرساله و به‌موقع (قبل از شروع فصل) کولر گازی کاری غیر ضروری نیست بلکه پیشگیری از هدر رفت زمان و هزینه در گرمای تابستان استعیب یابی و درمان (انجام تعمیرات توسط تعمیرکاران متخصص) سرویس کولر ابی وگازی درگمرک یکی از مهم‌ترین اصول تعمیر یک وسیله عیب یابی آن است به این معنی که شما با توجه به ابزار تخصصی و تجربه و آگاهی کامل از نحوه عملکرد سیستم متوجه میزان خسارت و عیب دستگاه شوید و در مرحله بعد نسبت به تعمیر و درمان آن بپردازید که اگر در مرحله اول دچار اشتباه شوید علاوه بر صرف وقت، هزینه های زیادی به مشتری تحمیل خواهد شدما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا شده‌اند تیمی منسجم و متبحر تشکیل داده‌ایم که هدفشان انجام خدمات صادقانه به شماست آن‌ها درزمانی کوتاه بعد از تماس شما با شرکت به محل کار یا زندگی شما اعزام شده و با چک کردن سیستم و مشخص نمودن عیب حدودی کولر گازی گزارش کاملی از وضعیت کنونی اسپیلت و نحوه تعمیر و میزان تقریبی هزینه تعمیرات به شما ارائه خواهند داد…
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس کولر ابی و گازی در اریا شهر سرویسکاران گروهی متخصص و دوره دیده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه سرویس کولر گازی . تعمیر کولر گازی و نصب کولر گازی و کلیه سیستم های تهویه مطبوع و برودتی میباشدسرویسکاران با مجازی کردن تعمیرات قصد دارد که از سو استفاده تعمیرکاران غیر ماهر و مبتدی جلو گیری کند و هزینه مشتریان را به حد اقل برساندما بلاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار میدهیمکارشناسان و تعمیرکاران ما تماما با سابقه بالا و دورهای تخصصی سرویسکاران را گذرانده انددر نظر داشته باشید سرویسکاران گارانتی بر گشت وجه در صورت راضی نبودن مشتری در نظر گرفته استسرویسکاران در نظر دارد که ارتباط مشتریها با نصابها و یا تعمیرکاران ماهر را مهیا سازد تا مشتریان دیگر نگران تعمیرات لوازم خود نباشندخدمات ما در زمینه سیستمهایه تهویه مطبوع شامل:نصب و جابه جایی کولر گازیسرویس کولر گازیتعمیر کولر گازیشارژ گاز کولر گازیلوله گشی داخل کار و رو کار کولر گازیتعمیر و سرویس چیلر . داکت اسپلیت دستگاهای صنعتی برودتیانجام پروزهای ساختمانی در زمینه سیستمهای برودتی و سرمایشی گرمایشیپیشگیری و مراقبت آگاهانه (سرویس کولر گازی) سرویس کولر ابی و گازی در اریا شهر سرویس کولر به دلیل اینکه کولر گازی در محیطی کاملاً باز و در معرض گردو خاک نصب شده است برای بالا رفتن عمر کولر گازی و راندمان بالا و مصرف کم برق هر ساله نیاز به سرویس دارد که ما به صورت کاملاً عملی آموزش‌های مفصل و رایگانی در سایت قرار داده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به آموزش ها این کار را به تنهایی انجام دهید ولی اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید حتماً با یک تعمیرکار کولر گازی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته تا این خدمات را به شما ارائه دهند توجه داشته باشید که سرویس هرساله و به‌موقع (قبل از شروع فصل) کولر گازی کاری غیر ضروری نیست بلکه پیشگیری از هدر رفت زمان و هزینه در گرمای تابستان استعیب یابی و درمان (انجام تعمیرات توسط تعمیرکاران متخصص) سرویس کولر ابی وگازی در اریا شهر یکی از مهم‌ترین اصول تعمیر یک وسیله عیب یابی آن است به این معنی که شما با توجه به ابزار تخصصی و تجربه و آگاهی کامل از نحوه عملکرد سیستم متوجه میزان خسارت و عیب دستگاه شوید و در مرحله بعد نسبت به تعمیر و درمان آن بپردازید که اگر در مرحله اول دچار اشتباه شوید علاوه بر صرف وقت، هزینه های زیادی به مشتری تحمیل خواهد شدما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا شده‌اند تیمی منسجم و متبحر تشکیل داده‌ایم که هدفشان انجام خدمات صادقانه به شماست آن‌ها درزمانی کوتاه بعد از تماس شما با شرکت به محل کار یا زندگی شما اعزام شده و با چک کردن سیستم و مشخص نمودن عیب حدودی کولر گازی گزارش کاملی از وضعیت کنونی اسپیلت و نحوه تعمیر و میزان تقریبی هزینه تعمیرات به…
رای بدهید
(1 رای)
سرویس کولر ابی در شرق تهران در کولر های آبی اصولا از 3 نوع موتور با کارکرد و قدرت تقریبا یکسان استفاده شده است یعنی این موتور ها به نحوی بر روی کولرهای آبی تعبیه یا سوار شده اند . از مدلهای قدیمی تر یک مدل موتور خارجی مشکی رنگ بدون خازن با سیم پیچ کمکی دایم در کار که موتوری بسیار با دوام بود . این مدل موتور بر روی برخی کولر آبی های قدیمی به صورت محدود یافت می شود که چهار کلاف سلف ( سیم پیچ ) دو عدد کمکی و دو عدد اصلی در آن به کار رفته بود که و موتور در طراحی کارخانه به صورت یاتاقان ثابت یا همان بوش ساخته شده بود .. منظور از بوش / هر موتور دارای دو بوش از آلیاژهای مختلف است که روتور یعنی قسمت چرخنده الکتروموتور بر روی آن سوار است و به کمک آنها که روتور را به صورت ثابت درست میان استاتور به صورت معلق قرار گرفته و در صورت به وجود آمود حوزه های مغناتیسی توسط برق به صورت دوار درون آنها می چرخد . بازپیچی این موتور به صورت دو دور به دلیل ازدهام و فشرده شدن کلافها درون شیار قابل باز پیچی نبود و تنها به صورت یک دور میشد سیم پیچی کرد . موتور دوم که آن هم در پاره ای از کولرهای آبی وجود دارد در بازار معروف به موتورهای عراقی و اصولا پوسته سبز رنگ داشتند دارای دو خازن بزرگ بر روی خود داشت و آن هم با چهار کلاف / دو کمکی دایم در مدار البته با اختلاف فاز خازن کار می کرد . این موتور نیز به صورت دو دور قابل بازپیچی نبود . این موتورها که بعدا سهامی خاص آنها را تولید کرد چندان دوام نداشت و بعد از سوختن اصلا موتور تعویض میشد . نوع سوم موتوژن تبریز است که مخصوص کولزر آبی طراحی شده و بر روی اکثر کولرهای آبی سوار شده است . در اطلاعات بنده نمی گند که اصل این موتور خارجی و مربوط به دستگاه خاصی بوده یا اینکه در ایران مخصوص کولرهای آبی تعبیه شده است چون معدود الکترو موتورهایی هستند که هم دارای کلاچ و هم دارای پلاتین باشند و طراحی موتور به منظور استفاده در دستگاه مشخص و خاصی بوده است . موتور ژن معروف به موتوژن که همان گونه که از اسمش پیداست در تبریز تولید می شود دارای قدرت مناسب و دوام بالا می باشد که به طور کامل یعنی دو دور پس از سوختن قابل بازپیچی هم می باشد . این مدل کولر بسته به توان دستگاه در 4 مدل قدرت 1/3 اسب بخار ( کولر با بدنه کوچکتر ) 1/2 اسب که مسلما قوی تر است و 3/4 و در اندک کولرهای بزرگتر با توان 1 اسب نیز طراحی و هم اکنون نیز تولید می شود . جدیدا یک نوع موتور کولر به نام اسپادان با توان و قدرت موتوژن به صورت دو سر بولبرینگی و دوام عالی با قیمت مناسبتر از موتوژنها ساخت یک تولیدی در اصفهان نیز به بازار آمده که تنها…
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس کولر ابی در تهران در کولر های آبی اصولا از 3 نوع موتور با کارکرد و قدرت تقریبا یکسان استفاده شده است یعنی این موتور ها به نحوی بر روی کولرهای آبی تعبیه یا سوار شده اند . از مدلهای قدیمی تر یک مدل موتور خارجی مشکی رنگ بدون خازن با سیم پیچ کمکی دایم در کار که موتوری بسیار با دوام بود . این مدل موتور بر روی برخی کولر آبی های قدیمی به صورت محدود یافت می شود که چهار کلاف سلف ( سیم پیچ ) دو عدد کمکی و دو عدد اصلی در آن به کار رفته بود که و موتور در طراحی کارخانه به صورت یاتاقان ثابت یا همان بوش ساخته شده بود .. منظور از بوش / هر موتور دارای دو بوش از آلیاژهای مختلف است که روتور یعنی قسمت چرخنده الکتروموتور بر روی آن سوار است و به کمک آنها که روتور را به صورت ثابت درست میان استاتور به صورت معلق قرار گرفته و در صورت به وجود آمود حوزه های مغناتیسی توسط برق به صورت دوار درون آنها می چرخد . بازپیچی این موتور به صورت دو دور به دلیل ازدهام و فشرده شدن کلافها درون شیار قابل باز پیچی نبود و تنها به صورت یک دور میشد سیم پیچی کرد . موتور دوم که آن هم در پاره ای از کولرهای آبی وجود دارد در بازار معروف به موتورهای عراقی و اصولا پوسته سبز رنگ داشتند دارای دو خازن بزرگ بر روی خود داشت و آن هم با چهار کلاف / دو کمکی دایم در مدار البته با اختلاف فاز خازن کار می کرد . این موتور نیز به صورت دو دور قابل بازپیچی نبود . این موتورها که بعدا سهامی خاص آنها را تولید کرد چندان دوام نداشت و بعد از سوختن اصلا موتور تعویض میشد . نوع سوم موتوژن تبریز است که مخصوص کولزر آبی طراحی شده و بر روی اکثر کولرهای آبی سوار شده است . در اطلاعات بنده نمی گند که اصل این موتور خارجی و مربوط به دستگاه خاصی بوده یا اینکه در ایران مخصوص کولرهای آبی تعبیه شده است چون معدود الکترو موتورهایی هستند که هم دارای کلاچ و هم دارای پلاتین باشند و طراحی موتور به منظور استفاده در دستگاه مشخص و خاصی بوده است . موتور ژن معروف به موتوژن که همان گونه که از اسمش پیداست در تبریز تولید می شود دارای قدرت مناسب و دوام بالا می باشد که به طور کامل یعنی دو دور پس از سوختن قابل بازپیچی هم می باشد . این مدل کولر بسته به توان دستگاه در 4 مدل قدرت 1/3 اسب بخار ( کولر با بدنه کوچکتر ) 1/2 اسب که مسلما قوی تر است و 3/4 و در اندک کولرهای بزرگتر با توان 1 اسب نیز طراحی و هم اکنون نیز تولید می شود . جدیدا یک نوع موتور کولر به نام اسپادان با توان و قدرت موتوژن به صورت دو سر بولبرینگی و دوام عالی با قیمت مناسبتر از موتوژنها ساخت یک تولیدی در اصفهان نیز به بازار آمده که تنها تفاوت…
رای بدهید
(0 رای ها)
سرویس کولر ابی در غرب تهران سیستم کولر ابی از سه ورودی برق، آب و هوا تشکیل شده است و فقط یک خروجی هوای مرطوب و خنک دارد. کابل برق ورودی کولر، یک کابل چهار رشته‌ای است که هر یک از چهار رشته به ترتیب مربوط به نل، پمپ آب، دور کند و دور تند می‌باشد. آب ورودی به کولر معمولاً از طریق یک شلنگ ۵ میلی‌متری تغذیه می‌شود که مستقیماً به یک شناور متصل می‌گردد. هوا نیز از طریق دریچه‌های کولر که توسط پوشال پوشانده‌ شده‌اند وارد کولر می‌شود.فرایندها و تجهیزات سرویس کار کولر ابی کولر آبی از دو بخش گردش آب و گردش هوا تشکیل یافته است که این دو گردش توسط دو موتور جداگانه انجام می‌شود. سیستم گردش آب کولر توسط پمپ آب و سیستم گردش هوا به وسیله‌ی موتور اصلی کولر صورت می‌پذیرد.قطعات و تجهیزات کولر آبی به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: الکتریکی: شامل کلید سه دکمه‌ای قطع و وصل، پمپ آب و موتور کولر مکانیکی: شامل توربین هوا و تسمه، شناور ثابت: دریچه‌ها، بدنه، اتصالات شبکه‌ی آبرسانی و شیر تخلیه سرویس کولر در غرب تهران قبل از هر چیز لازم است از خاموش بودن کولر و عدم اتصال جریان برق اصلی (فاز) به کولر مطمئن شوید. اگرکولر دارای فیوز جداگانه است آن را قطع کنید در غیر این صورت با پشت دست به بدنه کولر بزنید تا از برق نداشتن آن مطمئن شوید. سپس از کسی که داخل منزل و پای کلید قطع و وصل ایستاده است ابتدا بخواهید کولر را یکبار قطع و وصل کند تا مطمئن شوید در حال سرویس کولر خودتان هستید نه کولر همسایه. پس از اطمینان از مراحل قبل ابتدا می‌بایست دریچه‌های خروجی باد کولر را در اتاق‌ها و سالن‌های منزل باز کنید تا در صورت شروع به کار کولر به موتور آن فشار وارد نشود. بعد از اینها می‌بایست دریچه‌های خود کولر را باز کنید و در صورتی که پوشال آن کهنه شده است آن را تعویض کنید یا در غیر این صورت آنها را با آب بشویید تا خاک‌های آن وارد فضای کولر نشود. برای تهیه پوشال جدید حتماً پوشال هم‌سایز با ظرفیت کولر بگیرید. مثلاً اگر پوشال کولر ۴۵۰۰ را بر روی کولر ۳۵۰۰ ببندید، تراکم بالای پوشال‌های بزرگتر از سایز، موجب اختلال در سیستم گردش هوای کولرمی‌شود و هوا به درستی به کولر نمی‌رسد.برای زدودن رسوب داخل کولر می‌توانید از مواد سفید کننده یا جوهر نمک استفاده کنید. برای این کار ابتدا شیر تخلیه کف کولر را باز کنید تا آبهای کهنه و قدیمی تخلیه شود و سپس مواد سفید کننده و رسوب‌زدا را در آن بریزید و پس از چند دقیقه با آب بشویید.در حالی که آب کولر تخلیه شده است، از کسی که پای دکمه‌ی قطع و وصل کولر ایستاده است بخواهید به ترتیب و یکی یکی دکمه‌ها را بزند تا از سلامت پمپ آب و موتور کولر اطمینان حاصل نمایید. معمولاً قطعات الکتریکی نیازمند سرویس نیست و قابل تعمیر هم نیست یا ارزش تعمیر ندارد و در صورت از کار افتادن بهتر است تعویض شود.برای سرویس کولر آبی قطعات مکانیکی می‌بایست کنترل و…
رای بدهید
(2 رای ها)
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ ( SAMSUNG)| تعمیرگاه مرکزی نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) ، خدماتی در دسترس…نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ بزرگ‌ترین هدف خود را خدمات‌رسانی به هم‌وطنانی می‌داند که سال‌هاست از لوازم ‌خانگی سامسونگ استفاده کرده و به این برند وفادارند و اکنون نیاز به خدمات و تعمیرات کولر گازی سامسونگ دارند.یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که می‌تواند در بازار پر رقابت لوازم خانگی چرخه فروش یک محصول ارزشمند و باکیفیت را کامل کند ارائه خدمات پس از فروش آن محصول است تعمیرگاه مرکزی کولرگازی سامسونگ با داشتن شعب فراوان در سطح شهر در نزدیک‌ترین مکان به شما قرار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان ارائه سرویس به شمارا داشته باشد. شماره تعمیرکار کولر گازی سامسونگ یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که می‌تواند در بازار پر رقابت لوازم خانگی چرخه فروش یک محصول ارزشمند و باکیفیت را کامل کند ارائه خدمات پس از فروش آن محصول است تعمیرگاه مرکزی کولرگازی سامسونگ با داشتن شعب فراوان در سطح شهر در نزدیک‌ترین مکان به شما قرار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان ارائه سرویس به شمارا داشته باشد.تعمیرگاه مجاز کولر گازی سامسونگ خدمات تعمیراتی خود را با توجه به حساسیت نیاز مشتریان در فصل گرم سال به‌صورت کاملاً تخصصی و سریع انجام داده تا بتواند لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند و این اطمینان را به شما خواهد داد از زمانی که با تعمیرگاه کولر گازی سامسونگ تماس میگیرید در مدت زمانی بسیار کوتاه یکی از متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ را برای ارائه بهترین خدمات برای شما اعزام کنند.مایندگی تعمیرات کولر گازی ال جیآیا تعمیر کولر گازی سامسونگ به‌صرفه است یا خرید کولر گازی نو؟زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شما نیز خواهد شد که در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی سامسونگ شما با مشکلی به‌غیراز خرابی کولر گازی خود روبرو نخواهید شد.روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت سامسونگ شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی سامسونگ به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.چرا باید به تعمیرگاه مجاز کولر گازی سامسونگ اطمینان کرد ؟ تعمیرگاه مرکزی کولرگازی سامسونگ ۱۲ ماه ضمانت خدمات و تعمیرات کولر گازی سامسونگ داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران کولرگازی که تخصصشان فقط تعمیر کولر گازی سامسونگ…
صفحه1 از2